Spelar inte sims 3 så ofta, men när jag gör det tkr jag mest om att göra ''gubbarna'' xD Tkr om att göra ''kändisar'' så tänkte att jag kunde lägga upp lite foton på dom jag gjorde i fredags :D

For your information: Det är faktiskt riktigt svårt att få rätt form på ansiktet och så för sims gubbarna har så konstiga former, så drf vart det juh inte så bra x) Och det blev lite fel färger på ''gubbarna'' då jag knäppte med kameran x) men men ... 

Känner ni igen dom? :)

Julia Roberts

Selena Gomez

Taylor Swift


Puss o kram skumbanan<3

7 kommentarer

mimmi

01 Mar 2011 18:56

selena gomez blev riktigt lik :P

Elsa...♥

02 Mar 2011 19:28

Väldigt likt!! Snyggt!<3

As-fin blogg!

Men ha det så bra o kolla gärna min blogg!! ♥♥♥



Kram Elsa

Emelie

07 Mar 2011 15:59

Vill du vara med i veckans blogg? Kika in och gör som det står i inlägget! :)



http://emeliiizz.blogg.se/2011/march/_.html#comment



Kram

Anonym

10 Mar 2011 10:33

Gillade julia roberts bilden, blev jätte lik :D

Annika - trebarnsmorsan med fyra barn

11 Mar 2011 14:35

Hej!

Jag såg att du deltog i tävlingar, och tänkte bara tipsa om att jag har några igång i bloggen - och fler på igång. Allt från barnsaker till smycken, smink, skönhetsprodukter och kläder! Kika gärna in om du vill :)

Vill di inte ha såna här kommentarer så ber jag om ursäkt!

Kram Annika

mimmi

30 Mar 2011 20:02

när ska du blogga igen då?!!!!! :O

:O

26 Apr 2011 18:45

gud vad bra du är

Kommentera

Publiceras ej